3. maaliskuuta 2016

Sittenkin kolme viikkoa?!

Pari päivää sitten meille tuli EF:ltä sähköposti, jossa kerrottiin, ettei valitsemani kurssi toteudukaan. Jouduin miettimään eri vaihtoehtojen väliltä eikä mikään tietenkään tuntunut yhtä hyvältä kuin se ensimmäinen, jolle olin ilmoittautunut. Harmitti niin paljon, sillä tiesin, että jostakin minun täytyy luopua. Joko haluamastani kohdekaupungista, majoitusmuodosta tai vanhempieni toivomasta kahden viikon pituudesta.

Kuvat ovat viime kesältä, kun innostuimme
serkkujen kanssa vähän kaivamaan :D

Minut oli siis ensin siirretty kolmen viikon kurssille Brightoniin. Majoituksena oli isäntäperhe, eli matka olisi ollut muuten sama kuin alun perin valitsemamme, ainoastaan viikon pidempi. Vanhempani olivat kuitenkin sitä mieltä, että kolme viikkoa on liian pitkä aika, joten kysyimme EF:ltä, onko muilla kahden viikon kursseilla tilaa. Vaihtoehdoiksi tulivat muistaakseni Brighton asuntolamajoituksella sekä Sliema isäntäperheellä. Maltalle en halunnut lähteä, joten jäljelle jäi Brighton. Olin tosi pahoillani, sillä yksi erityisesti kielimatkassa odottamani asia oli juuri isäntäperhe.


Vanhempani kuitenkin miettivät asiaa uudestaan ja päättivät, että kolmen viikon kurssikin on ok, jos haluan lähteä sellaiselle. Tietenkin suostuin. Sain haluamani kohteen, toivomani majoituksen ja kaupan päälle viikon lisäaikaa oppimiselle!

Nyt siis olen menossa 20.7. alkavalle kolmen viikon kurssille Brightoniin. Kaikki on siis hyvin, paitsi, että huomasin juuri äsken etten pääse kirjautumaan MyEF:ääni... Siitä siis toimistolle sähköpostia seuraavaksi. :D

2 kommenttia:

  1. Vaikka olikin harmi, että jouduit muuttamaan alkuperäsiä suunnitelmias, nii oon tosi ilonen sun puolesta, että pääset kolemks viikoks! Onhan se kuitenki viikon enemmän kaikkea! Itte oisin voinu jäädä vielä viikoks, ku mulla oli vaan kahen viikon matka...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Olen tosi innoissani! Matkakuume nousi taas uudestaan :D

      Poista

Muista, että tyhmiä kysymyksiä ei olekaan - on vain tyhmiä vastauksia! :)